2 lutego 2018
PN.D.LN.2.18 Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku przez okres 24 miesięcy
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
https://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:384432-2018:TEXT:PL:HTML
UWAGA!!!
Zmiana terminu składania ofert z dnia „13 marca 2018r.” na dzień „15 marca 2018r.” Godziny pozostają bez zmian.
Termin składania ofert do 13 marca 2018 - 10:30
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:88472-2018:TEXT:PL:HTML
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:94877-2018:TEXT:PL:HTML
Pliki do pobrania
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia (525.10 KB, pdf)
- Załącznik nr 1 do SIWZ - Wzór umowy (77.50 KB, doc)
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy (401.00 KB, xls)
- Załącznik nr 3 do SIWZ - Formularz ofertowy (66.50 KB, doc)
- Załącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ (409.50 KB, doc)
- Załącznik nr 5 do SIWZ - Oświadczenie o nie przynalezności do grupy kapitałowej (44.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6 do SIWZ - Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej (45.50 KB, doc)
- 1. Odpowiedzi na pytania (349.02 KB, rtf)
- Wzór umowy po odpowiedziach na pytania nr 1 (183.08 KB, rtf)
- Formularz cenowy po odpowiedziach na pytania nr 1 (323.00 KB, xls)
- 2. Odpowiedzi na pytania (121.17 KB, rtf)
- Formularz cenowy po odpowiedziach na pytania nr 2 (339.50 KB, xls)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 1 - pytanie 101 (153.49 KB, rtf)
- 3. Odpowiedzi na pytania (313.78 KB, rtf)
- 4. Odpowiedzi na pytania (208.82 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 3 - pytanie nr 9 (93.52 KB, rtf)
- 5. Odpowiedzi na pytania (302.28 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 3 - pytanie nr 33 (91.34 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 5 - pytania nr 88 i 119 (107.22 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 1 - pytania nr 72 do 75 (166.76 KB, rtf)
- 6. Odpowiedzi na pytania (159.14 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 6 - pytanie nr 27 (109.78 KB, rtf)
- Sprostowanie do odpowiedzi na pytania nr 5 - pytanie nr 49 (107.40 KB, rtf)
- 7. Odpowiedzi na pytania (112.27 KB, rtf)
- Protokół z otwarcia ofert (490.50 KB, rtf)
- Zawiadomienie o wyniku postępowania dla zadań 4, 9, 10, 13, 16, 19, 20, 25, 26, 27, 28, 33, 37, 39, 45, 47, 53, 54, 56, 58, 61 62, 63, 64, 65, 69, 71, 75, 78, 79, 81, 83, 84, 85, 86, 90, 91, 92, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 101, 103, 104, 106, 107, 109, 111, (230.50 KB, doc)
- Zawiadomienie o wyniku postępowania dla zadań 1-3, 5-8,11,12,14,15,17,18,21-24,29-32,34-36,38,40-44,46,48-52,55,57,59,60,66-68,70,72-74,76,77,80,82,87-89,96,100,102,105,108,110,113,115,122-125,127,129,133-135,138,139,145,146 (6.07 MB, pdf)
- Zawiadomienie o wyniku postępowania dla zadań 1-3, 5-8, 11, 12, 14, 15, 17, 18, ..., 146 - sprostowanie zadania 88 (306.27 KB, pdf)
- Zawiadomienie o wyniku postępowania dla zadań 1-3, 5-8,11,12,14,15,17,18,21-24,29-32,34-36,38,40-44,46,48-52,55,57,59,60,66-68,70,72-74,76,77,80,82,87-89,...,146 - sprostowanie do zadania 70 (290.17 KB, pdf)
Metryczka
Wytworzono: | 2018-02-02 10:17 | przez: Iwona Kapuścińska |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-02-02 00:00 | przez: Iwona Kapuścińska |
Podmiot udostępniający: | Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o. | |
Odwiedziny: | 6137 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.