9 lutego 2018
PNE.U.LN-NH.3.18 Wykonywanie usług z zakresu utrzymywania czystości i wykonywania zabiegów sanitarnych u Zamawiającegozgodnie z zasadami ... przez okres 12 m-cy
UWAGA!!!
Zmiana terminu składania ofert z dnia „2 marca 2018r.” na dzień „12 marca 2018r.” Godziny pozostają bez zmian.
Zgodnie z postanowieniami art. 185 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.) Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o. publikuje skan odwołania wniesionego przez DGP Clean Partner Sp. z o.o. do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej dotyczącego wszczętego przez Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o. ul. Kośnego 53 postępowania w trybie przetargu nieograniczonego na „Usługi z zakresu: utrzymania czystości i wykonywania zabiegów sanitarnych u Zamawiającego zgodnie z zasadami sanitarno-epidemiologicznymi, pomocy przy opiece nad pacjentem, pomocy przy żywienia pacjentów, gospodarowania bielizną szpitalną a także wykonywanie prac porządkowych, transportowych oraz usługi z zakresu gospodarki odpadami oraz higieny otoczenia przez okres 12 miesięcy” Sygnatura sprawy: PNE.U.LN-NH.3.18. Jednocześnie wzywamy wykonawców do przystąpienia do postępowania odwoławczego.
Termin składania ofert: do 2 marca 2018r. do godz. 10:00
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:064059-2018:TEXT:PL:HTML
Pliki do pobrania
- Ogłoszenie o zamówieniu (135.16 KB, pdf)
- SIWZ (326.03 KB, pdf)
- Załącznik nr 1 do SIWZ - WZÓR UMOWY (144.50 KB, doc)
- Załącznik nr 1 do wzoru umowy - miesięczna kalkulacja (35.00 KB, xls)
- Załacznik nr 2 do wzoru umowy - strefa I (78.50 KB, doc)
- Załącznik nr 3 do wzoru umowy - strefa II (145.50 KB, doc)
- Załącznik nr 4 do wzoru umowy - strefa III (159.50 KB, doc)
- Załącznik nr 5 do wzoru umowy - strefa IV (32.00 KB, doc)
- Załącznik nr 6 do wzoru umowy - żywienie pacjentów (83.00 KB, doc)
- Załącznik nr 6-1 do wzoru umowy - harmonogram wydawania posiłków (27.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6-2 do wzoru umowy - protokół zniszczenia (26.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6-3 do wzoru umowy - wykaz zadań kuchenkowej (49.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6-4 do wzoru umowy - wykaz naczyń do mycia (57.50 KB, doc)
- Załącznik nr 6-5 do wzoru umowy - harmonogram dostarczania odpadów pokonsumpcyjnych (20.00 KB, doc)
- Załącznik nr 6-6 do wzoru umowy - rozliczenie naczyń w kuchence (158.00 KB, doc)
- Załącznik nr 6-7 do wzoru umowy - rejestr monitorowania lodówek (73.50 KB, doc)
- Załącznik nr 7 do wzoru umowy - zadania z zakresu transportu wewnątrzszpitalnego (54.00 KB, doc)
- Załącznik nr 7-1 do wzoru umowy - zestawienie zleceń na przewiezienie pacjenta (38.00 KB, doc)
- Załącznik nr 8 do wzoru umowy - gospodarowanie bielizna szpitalna (54.50 KB, doc)
- Załącznik nr 8-1 do wzoru umowy - specyfikacja zdawczo - odbiorcza bielizny szpitalnej (84.50 KB, doc)
- Załącznik nr 9 do wzoru umowy - gospodarka odpadami (54.61 KB, rtf)
- Załącznik nr 9-1 do wzoru umowy - dzienna karta odpadów medycznych (31.00 KB, xls)
- Załącznik nr 9-2 do wzoru umowy - protokół przekazania odpadów firmmie zewnętrznej (176.72 KB, rtf)
- Załącznik nr 9-3 do wzoru umowy - potwierdzenie przeprowadzonej dezynfekcji (46.62 KB, rtf)
- Załącznik nr 9-4 do wzoru umowy - karta pomiaru temperatury (47.27 KB, rtf)
- Załącznik nr 10 do wzoru umowy - harmonogram prac związanych z higiena otoczenia oraz prac transportowych (44.00 KB, doc)
- Załącznik nr 11 do wzoru umowy - inne zadania (55.00 KB, doc)
- Załącznik nr 12 do wzoru umowy - wymagania w zakresie obsady personelu (95.50 KB, doc)
- Załącznik nr 13 do wzoru umowy - wykaz rodzajów posadzek, ilości dozowników i koszy (39.00 KB, xls)
- Załącznik nr 13-1 do wzoru umowy - wykaz metraży w poszczególnych strefach (233.50 KB, xls)
- Załącznik nr 14 do wzoru umowy - wyposażenie w sprzęt (152.00 KB, doc)
- Załącznik nr 15 do wzoru umowy - wykaz środków (227.50 KB, doc)
- Załącznik nr 15-1 do wzoru umowy - zużycie preparatów i środków (49.00 KB, doc)
- Załącznik nr 15-2 do wzoru umowy - kody kolorystyczne (48.50 KB, doc)
- Załącznik nr 16 do wzoru umowy - protokół (22.50 KB, doc)
- Załącznik nr 17 do wzoru umowy - rejestr przeprowadzonych procesów dezynfekcji (103.40 KB, rtf)
- Załącznik nr 18 do wzoru umowy - karta zgodności wykonania usługii (38.50 KB, doc)
- Załącznik nr 19 do wzoru umowy - wykaz pracowników (25.50 KB, xls)
- Załącznik nr 20 do wzoru umowy - oświadczenie dot. nie ujawniania danych (26.14 KB, rtf)
- Załącznik nr 21 do wzoru umowy - informacje w zakresie bhp (50.00 KB, doc)
- Załącznik nr 22 do wzoru umowy - oświadczenie bhp (37.00 KB, doc)
- Załącznik nr 2 do SIWZ - Szczegółowa kalkulacja kosztów (35.00 KB, xls)
- FORMULARZ OFERTOWY_Załącznik nr 3 do SIWZ (66.50 KB, doc)
- Załącznik nr 4 do SIWZ - JEDZ (410.00 KB, doc)
- Załącznik nr 5 do SIWZ - GRUPA KAPITAŁOWA nie przynależy (46.00 KB, doc)
- Załącznik nr 6 do SIWZ - GRUPA KAPITAŁOWA przynależy (46.50 KB, doc)
- umowa użyczenia - wzór (17.44 KB, rtf)
- Załacznik nr 1 do wzoru umowy użyczenia - wykaz sprzętu (15.69 KB, rtf)
- umowa najmu - wzór (39.14 KB, rtf)
- Treść odwołania (14.37 MB, pdf)
- Ogłoszenie o modyfikacji treści SIWZ (806.81 KB, pdf)
- Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu (81.17 KB, pdf)
- Zmodyfikowany SIWZ (325.23 KB, pdf)
- Zmodyfikowany WZÓR UMOWY_Załącznik nr 1 do SIWZ (144.50 KB, doc)
- Zmodyfikowany FORMULARZ CENOWY_Załącznik nr 2 do SIWZ (32.50 KB, xls)
- Zmodyfikowany FORMULARZ OFERTOWY_Załącznik nr 3 do SIWZ (66.50 KB, doc)
- Ogłoszenie o sprostowaniu ogłoszenia o zamówieniu_23.02.2018 (77.19 KB, pdf)
- Ogłoszenie o modyfikacji treści SIWZ_23.02.2018 (309.99 KB, pdf)
- Zmodyfikowany Załącznik nr 13 do wzoru umowy_wykaz rodzajów posadzek, ilości dozowników i koszy (36.50 KB, xls)
- Odpowiedzi na pytania nr 1_23.02.2018 (396.96 KB, pdf)
- Odpowiedzi na pytania nr 2 (185.52 KB, pdf)
- Odpowiedzi na pytania nr 3 (422.24 KB, pdf)
- Protokół z otwarcia ofert_12.03.2018 (506.04 KB, pdf)
- Zawiadomienie o wyniku postępowania (448.63 KB, pdf)
Metryczka
Wytworzono: | 2018-02-09 12:45 | przez: Marek Bernard |
---|---|---|
Opublikowano: | 2018-02-09 00:00 | przez: Marek Bernard |
Podmiot udostępniający: | Szpital Wojewódzki w Opolu sp. z o.o. | |
Odwiedziny: | 1765 |
Rejestr zmian
- Brak wpisów.